Agentia de turism - Antic Tour

Antic Tour partener Happy Tour

Punct de lucru / Sediu social: Buzau, str. Obor, bl. 1, ap. 3
Nr. Inreg. Reg. Comertului: J10\255\1996
C.I.F/C.U.I: RO8275155
Licenta Turism: 4262\07.04.2010
Polita de asigurare: Societatea de asigurari Omniasig, nr:49935/28.11.2018
Brevet de turism: 3110
Banca: Banca TRANSILVANIA, Buzau
Cont RON: RO21 BTRL 0100 1202 2939 97XX
Cont EUR: RO67 BTRL 0100 4202 2939 97XX
Tel Mobil: 0744.225 928, 0760.293.760
E-mail: office@antictour.ro
Site: www.antictour.ro


Javier Garcia del Valle,
CEO Happy Tour Group

Amintirile din calatorii sunt singurele lucruri pe care le iei cu tine!

"Happy Tour a luat naștere în anul 1996 ca o simplă afacere de familie. 11 ani mai târziu, compania a fost cumpărată de GED Capital, iar din 2011, Happy Tour Group este partenerul local al FCm Travel Solutions, o rețea dezvoltată la nivel mondial, care este prezentă în nu mai puțin de 75 de țări. Cifra de afaceri a crescut an de an: pentru anul 2012 a fost de peste 57 de milioane de euro ajungand pentru 2015 la peste 94 de milioane de euro.

Faţă de 2014, numărul clienţilor business ai grupului s-a majorat cu 23%, Happy Tour fiind furnizorul de servicii de călătorie al multor companii importante din domenii precum comunicaţii, retail, energie, FMCG, auto, agricultură etc. Segmentul de business travel, desfăşurat prin agenţia de turism Happy Tour, reprezintă o parte semnificativă a activităţii grupului în România şi va continua să fie, şi în 2017, motorul afacerilor, după ce a crescut in 2015 cu 16% faţă de 2014.

În partea a doua a anului 2015, grupul a decis majorarea capitalului social al Happy Tour, la peste 3 milioane de euro. În ultimii ani, Happy Tour Group a investit milioane de euro în technologie, aplicabilă turistului de business dar şi celui de leisure, lucru care a avut o contribuiţie semnificativă în creşterea afacerii. "Ne-am dezvoltat business-ul bazându-ne pe tehnologie de ultimă oră, în care am investit milioane de euro. Ne-am dorit să răspundem celor mai complexe nevoi de călătorie ale turiştilor noştri, fie că vorbim de angajaţii din companii sau oamenii care-şi organizează vacanţele prin intermediul grupului nostru. Clienţii noştri sunt în centrul întregii activităţi a companiei", spune Javier Garcia del Valle, CEO-ul companiei.

În ceea ce priveşte turiştii de leisure, numărul acestora a fost cu 20% mai mare in 2015 decât în 2014, cei mai mulţi alegând destinaţii precum Turcia, Grecia şi Spania Charterele efectuate de turoperatorul grupului, Prestige Tours, au înregistrat în 2015 un grad de ocupare de 93%. De asemenea, rezervările online în cadrul grupului au crescut în 2015 cu peste 250%.Happy Tour Group este cel mai mare grup de turism din România, cu afaceri exclusiv în turism. Din grup fac parte Happy Tour, agenţia de turism online Paravion şi turoperatorul Prestige Tours.În prezent, Happy Tour Group are aproximativ 160 de angajaţi.La nivel naţional, grupul are peste 84 de agenţii afiliate Happy Tour (in Buzau, agentia afiliata este Happy Tour/Antic Tour).

"Happy Tour este în acest moment cea mai mare agenție de turism din România, după cifra de afaceri. Este un brand 100% românesc, care a crescut în timp, fiind fondată în anul 1996, care a câștigat încrederea partenerilor săi, fie că vorbim despre turiști, fie că vorbim despre companiile cu care colaborăm în mod direct și a cărui poziție este întărită în prezent prin apartenența sa la fondul de investiții spaniol GED Capital. Ne reinventăm continuu și încercăm mereu să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri cu cele mai bune oferte", ne-a declarat Javier Garcia del Valle, CEO Happy Tour Group. Pentru a fi mereu în ton cu schimbările și cerințele clienților și partenerilor, investițiile companiei au fost îndreptate mereu în direcția solicitată de aceștia. În ultimii ani, zona de online a fost principala "țintă" a celor mai mari investiții. "Investițiile majore ale HappyTour în ultimii doi ani s-au îndreptat spre zona online, website-ul și soft-ul nostru de rezervări, dar și spre dezvoltarea rețelei de agenții asociate în toată țara și în afara granițelor țării, în Bulgaria și Cipru", explică CEO–ul Happy Tour Group. Happy Tour oferă acces direct, prin sistemul global de Distribuție, la 800 de linii aeriene din mai mult de 200 de țări, cu destinații în peste 10.000 de aeroporturi din lumea întreagă. Acestea sunt doar câteva dintre motivele pentru care cei care au nevoie de corporate travel s-au transformat în clienți fideli ai companiei ori de câte ori este nevoie.

"Turismul corporate este una dintre specializările noastre. Am reușit destul de bine, spun eu, să venim în sprijinul companiilor cu care colaborăm, atât în perioada de criză, când acestea au fost mai atente cu bugetul de călătorii, cât și acum, la revenire, când se pot face excese. Le stăm la dispoziție cu o echipă de profesioniști gata să îi ajute în calcularea bugetului de călătorii, în planificarea atentă a plecărilor în interes de serviciu și bineînțeles, în primirea celui mai bun preț", ne-a declarat Javier Garcia del Valle, CEO HappyTour Group.Într-o perioadă în care companiile IT care dezvoltă soft-uri de video conferințe și alte programe care oferă o comunicare online cât mai facilă, agențiile de turism pot crede că numărul clienților se va micșora în timp.


Javier Garcia del Valle, CEO Happy Tour Group,
Cristina Carmen ION, Sales Manager Happy Tour / Antic Tour Buzau
Mircea ION, General Manager Happy Tour / Antic Tour Buzau
Oficialii Happy Tour sunt însă de părere că plecările din țară în interes de serviciu nu se vor diminuna. "Nu putem nega evoluția tot mai rapidă a tehnologiei și, bineînțeles, faptul că aceste soft-uri facilitează comunicarea cu partenerii de peste granițe. Credem însă că oamenii de afaceri nu vor renunța întru totul la a călători și la discuțiile directe, deoarece conferințele online nu oferă aceleași avantaje. A comunica față în față cu un partener poate fi mult mai benefic sau mai convingator și, de ce să nu recunoaștem,o călătorie de afaceri nu este lipsită nici de aspectul turistic. Oamenii de afaceri combină interesul de serviciu cu noutatea unor diferite destinații, ceea ce, credem noi, va fi în continuare un element atractiv și chiar mobilizant pentru managerii companiilor", ne-a povestit Javier Garcia.

Pentru cei care călătoresc în interes de serviciu des și vor să afle cum pot reduce costurile sau cum pot eficientiza aceste călătorii, compania a lansat acum câțiva ani ghidul de Corporate Travel. "Ghidul a fost lansat în 2010 și prezintă o vedere de ansamblu a ceea ce înseamnă corporate travel. Este un material educativ, ce pune accent pe reducerea costurilor și pe modalitățile de optimizare a bugetelor, structurat pe informaţii de interes general, dar și detalii specifice, aplicabile în contextul fiecărei industrii", declară Javier Garcia del Valle, CEO Happy Tour Group.Românii nu renunță la călătorii

Deși criza economică încă își mai face simțită prezența în multe domenii, oficialii companiei spun că românii nu renunță la vacanțe și la călătorii peste granițe, ba chiar că cerințele acestora sunt în crestere. In ansamblu aș putea să vă confirm apetitul în creștere al românilor pentru călătorii. În general city break-urile sunt opțiuni pentru perioadele de primăvară și toamnă, între sezoane, când turiștii nu au concediu și poate doar una, două zile libere legate de un weekend. Fără îndoială că în sezonul de vară vacanțele-vedetă rămân sejururile de cel puțin șase, șapte nopți, de preferință cu servicii all inclusive. Însă în alegerea vacanței de vară contează foarte mult și tipologia turiștilor.

De exemplu, familiile tinere cu copii între 2 –14 ani aleg vacanțele la mare, cu pachete de servicii all inclusive. Tinerii aleg vacanțe în care elementele esențiale sunt distracția și relaxarea la plajă, în destinații precum Tenerife sau Palmade Mallorca. Turiștii cu vârste cuprinse între 40 și 60 de ani preferă circuitele, vacanțele active ce le oferă ocazia descoperirii unor noi destinații. Un alt tip de vacanță cu solicitări în crestere sunt croazierele, fie că vorbim despre cele pe Marea Mediterană, în Nordul Europei sau peste Ocean", ne-a explicat Javier Garcia del Valle, CEO Happy Tour Group. În preferințele românilor se află și vacanțele speciale, exotice, în locuri îndepărtate, chiar dacă bugetul pentru acestea este cu mult mai ridicat decât cel destinat unei vizite a uneia dintre marile capitale europene. "Da, românii simt din ce în ce mai mult gustul vacanțelor exotice. Fie că aleg circuite, croaziere în Americade Sud, sejururi pe insulele luxuriante din Caraibe sau resorturile din Thailanda, ne bucurăm să constatăm cererea în creștere pe acest segment de vacanțe", adaugă Javier Garcia del Valle.